Eda-aks34 5 aylık bebeğim var erkek yumurtalıklarının üstü resmen kıl dolu sarı sarı tüy gibi böyle bir şey ile karşılaşan var mı? Doktora götürsem mi bir problem var Mıdır ? Tecrübeli anneler döner mi lütfen 🙏🏻
Seqnem Eda-aks34 Normal bir durum endişe etmenize gerek yok. Ancak kıllanma aşırı görünüyorsa o zaman doktora götürmelisiniz hormon testi yapıyorlar
pasaminannesi06 Normal normal bizim kimim de sarı sarı yumurtalım olsun pipi üzeri diyorum neden kılısın oğlum bu kadar 😂😂😂 Dökülür ilerde
Eda-aks34 Seqnem tamam Canm sağol ben de İnternetten baktım hormon ile ilgili yazıyordu tedirgin olup böyle bir post açtım sağol canım benim