Kizlar kizim 1 yaşına girdi cok şükür Allah tüm evlatlarımiza uzun ömür sağlık sıhhat versin 🤲 neyse kızım doğduğundan beri inat şöyle ki ana kucagi aldim binbir hevesle yok anam.bir dakika durmadi kangru aldim yok asla saniye durmaz onuda geçtim oyuncak alirim hic yüzüne bakmaz bebek arabasına bindirip birlikte gezmek en büyük hayalimdi o hayal kursagimda kaldi asla durmak istemiyor kendini atmaya çalışıyor arabadan neyse babasının arabasıyla biyere gitsek gideceğimiz yere kadar agliyo kendini o kapıdan o kapıya atiyo normalde butun cocuklar sever otomobilleri en son ki vaka ise yeni yürümeye basladik cok hevesli yürümeye balkonumuz uzun biraz oraya cikip yurumeye heves ediyordu bende çorapla üşüyor soğuk diye fazla durdurmuyordum gittim ikitane ilk adim ayakkabısı aldim hevesle başlarda bir iki giydi bugün sabah koydum balkona yine hüsran yok yürümüyor emekleme pozisyonuna geçiyor hep böyle yani yanlış anlamayin şikayet etmek değil amacim evladımin cani sagolsun ama bazende düşünüp üzülüyorum herseyi mi bana ters olur bi çocuğun diye arkadaşlarıma bakiyorum masallah bebekleriyle şehir şehir geziyorlar bebek arabasında öyle duruyorlar ne güzel diyerek imrenerek bakıyorum 😒🥲