Biraz uzun olacak ama baştan anlatmam daha iyi olacak. Bebeğim 4 buçuk aylık, 3 hafta erken 2950gr olarak doğdu ve ilk ay meme reddini aşana kadar az kilo aldı, böylece gelişimimiz geriden başlamış oldu, sonrasında ayda 1kg 1kg almaya başladı, şuan 4,5 aylık 6400 kg,boyu 63cm. Son 1 ayda 750 gr almış ve doktorumuz kilosu persentil tablosunun gerisinde, sütün yetmiyor galiba dedi 2 hafta sonra kilo kontrolüne gideceğiz. Benzer durum yaşayanlar var mı,kilomuz çok mu düşük, bebeğime iyi bakamamışım gibi kendimi kötü hissediyorum ve doktorun mama başlayalım demesinden korkuyorum 😔