Bebeğim doğduğundan beri çok çok zor 6 aylık oğlum var,uyku düzeni sürekli değişiyor yoruldum artık ağlıyorum yatıramadığım zaman yetersiz hissediyorum ben anneliği yapamıyor muyum bilmiyorum.Normalde rutinimiz var sabah öğlen akşam saatleri ama bu ara bir şeyler oldu 2.uykusunu 1-2 saat geçe attı 1 de uyuyorsa 2-3 ü buluyor reddediyor normal mi böyle değişim olması artık ona uyuyorum ne yapsam da istemiyor kendi istediğinde uyuyor 😔