Merhaba güzel anneler, oğlum için kış kıyafetleri almak istiyorum şimdiden ufak tefek indirimler varken ama beden konusunda biraz aklım karıştı Ekim ayında bir yaşına girecek 12-18 mi almalıyım yoksa 18-24 mu ? şuan 4,5 aylık 6-9 ay aralığı rahat oluyor ama ilerleyen aylarda kilo boy olarak nasıl ilerler bilemiyorum Lcw nin kalıpları biraz da dar oluyor bir de sürekli yıkanmasi sorunu var tabi ne yapmam gerekir sizce 1 yaş ve sonrası çocuğu olanlar bilgi verebilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰