Sevgi_eymen11 Hanimlar yerleşme kanaması nasıl oluyor? Kaç gün sürüyor bir de aranızda adet söktürücü kullanıp Hamile olduğunu öğrenen var mı?
Mom089 Sevgi_eymen11 adet kanaması gibi olmuyor Sadece lekelenme tarzında En fazla 1 2 gün leke şeklinde olur Daha fazla oluyorsa yerleşme kanaması değildir doktora gitmek gerekir
Edayl Sevgi_eymen11 ben 4 haftalık hamileyken kahverengi akıntım olmuştu yerleşme kanamasıymış ama adet olacağım zamanda kahverengi ve pembemsi akıntım oluyor 2 günü tam olarak kanamam çoğalıyor
Sevgi_eymen11 Mom089 kardeşim ben adet söktürücü kullanıyordum 3 gün önce bitti günü 1 gün önce leke tarzında kahverengi akinti bugün hem kahverengi hemde soluk pembe şeklinde kan geldi ama kırmızı değil leke tarzında hepsi de az az
Mom089 Sevgi_eymen11 yanlış bilgi vermek istemem daha önce adet söktürücü kullanmadım Ama bende yerleşme kanaması anlattığınız gibi olmuştu.