Merhabalar hanımlar ikinci bebeği düşündüğümüz için spirali çıkarttım çıkartıgim günün akşamı çok fazla kanamam oldu 5 gün boyunca hatta eşim hormonlu spiraldir ondan adet düzenin bozuldu dedi o ara doktorada gidemedim kayınbabam turkiyeden gelmişti bir haftalığına 2 hafta sonra adet tarihimde tekrar adet oldum şuan yumurtlama günündeyim ama bu bir haftadır kaşık ağrılarım çok fazla spiralden sonra bu kadar kanama normalmidir doktora görünmeden evvel bu durumla karşılaşanlar varsa eğer yazabilirse çok memnun olurum