İki aylık aşıyı Cuma günü yaptırdım bir öğünde 90 cc içen oğlum artık 30 cc bile içmez oldu. Uyumama huzursuzluk ağlayarak uyanma da eklenince gerçekten tedirgin oldum. Ateşi yok kontrol ediyorum. Var mı aranızda iki ay aşısından sonra bunları yaşayan