Belginsena Mommyy70 Ama hiçbir belirti yok vücudunda kızarıklık yok kaka sında kan yok hiçbir şey yok yani ağlaması da durdu galiba oda üçüncü ay atağıydı
Belginsena Mommyy70 o yüzden deri testi de gerek yok diye düşünüyorum 1 saat sınra randevum var gitmesem mi acaba