alpin-annesi Mlkedmrclr ben 7 aylıkken kullanmaya başladım günde 1 saat bile koymuyorum. 5 ay biraz erken sanki canım.
Mlkedmrclr Mommyy70 büyük oğlumda gec koymuştum 7 aylıktı bir sorun yaşamadım zararı olmadı neden öyle düşünüyorsunuz ?
1tinybean Mommyy70 size katılıyorum. Mlkedmrclr https://www.memorial.com.tr/saglik-rehberi/bebeginizi-yurutecle-yurutmeyin yazıyı okuyabilirsiniz
Mommyy70 Mlkedmrclr detaylı bilgi için bir çocuk doktoru ilave ya Instagram’da gördünüz çocuk doktoru onların gönderilerine bakabilirsiniz