stella Bebeğim 2 aylık. Tırnaklarını kestiğim gün bile yüzünü çizmeyi başarıyor😞 eldiven takmak istemiyorum ne yapabilirim nasıl kesiyorsunuz ben korkuyorum 1 keresinde çok derin kesmiştim içim gitti
GoGirl stella uyurken kesiyorum kenarlarina daha cok dikkat ediyorum keserken oralar sivri kaliyor yine de cizdigi oluyodu o donemler anne sutu suruyodum surmeseniz de iz kalmiyor illaki bi ciziyorlar
FeryalsMom stella bende burda bekleyeyim 😞 benimki de 2 ay 21 günlük keserken çok zorlanıyorum ve kessem bile çiziyor bir şekilde. Belki bir çözüm buluruz