Anneyim07 Kızlar normalde ninni söylüyorum eeee eee diye hep onu söyler uyurdu inliyormuş gibi yani bugünde söyledi fakat uyumuyor gazi yok çıkarttık , karnı da tok anlamadım hastaneye goturmelimiyim bilemedim
Bvg Bebegim 3.5 aylik benimkide uykusu geldigi zaman sanki inliyo gibi ninni soyluyo gibi ses cikariyo gazida yok agrisimi var dedim ama uykusu yokken hep keyofli gece uyamdiginda falan o sesi cikariyor hep