Kızlar bebeğim 6 ay 12 günlük 1 aydır ek gıda veriyorum sabahları lapa şeklinde kahvaltı veriyorum öğlenleri sebze püresi gibi veriyorum gece yatmadanda kaşık maması veriyorum benim sorum pankek mücver omlet türü çiğnenecek şeyleri ne zaman verdiniz ne şekilde yaptınız korkuyorum biraz açıkçası (bu arada labne peynirini kendim yaptım kahvaltı için püresine de mutlaka ilik suyu koyuyorum kendi yaptığım bide irmik yada kırık pirinç katıyorum doğal ve besleyici olmasına özen gösteriyorum elimden geldiğince)