Gzdhmzstkryl Kizlar bebelac ar kullaniyodum depoda kalmamis simdi mejburen evolvianin arını aldım sizce hangisi daha iyi
oyku99 Gzdhmzstkryl evolvianın ar si benim bebeğimi ishal etti. Ama etmeyenlerde var tabii ki bebekten bebeğe degısır
Aydenizerdogmus Merhaba bebeğiniz kaç aylık benim 40 günlük bebeğim her yatağa yatırdığımda öğürüyor uykusu bölünüyor sürekli