Aysun92 Bebeğimin çorbalarına kıyma katmak istiyorum. Buzluktan çıkardıktan sonra çözdürüyor musunuz ? Çözdürüyorsanız nasıl? Bir de biraz kavuruyor musunuz? Yoksa direkt katıyor musunuz çorbaların içerisine ?
Ikrazumra19 Aysun92 direk buzluktan cikarip dolabin altina koyuyorum yada oda sicakliginda biraz bekliyor ben biraz kavuruyorum
GoGirl Aysun92 ben kucuk kucuk dondurmuştum buzdolabi altinda hemen çözülüyor.saglikli olani kavurmamak su da pismesi soganda o sekilde pismeli.kavurma islemide kizartmaya giriyormus.ikisinide yaptigim oldu benim
Ygz Aysun92 buzluktan çıkartırım yemek yapmadan bi kaç saat önce çözülmesini bekler güzelce kavurup birazda suyunu çekmesini beklerim az pişirip öyle katarım yemeklerinin içine.
psikolog-anne Aysun92 merhaba biz kendimiz kesmiştik kuzuyu, kıyma yaptırdık sonra kücük kücük paketledim. Su da pişiriyorum sonra Corbay katıyorum suyu ile beraber 😊
Deletedmom62626 Aysun92 canım sen önce kavur eti sonra biraz su ekle pissin suyunu çekince kullanabilirsin
Aysun92 zeynepzeze Kavrulmadigi için iyice kahverengi olmuyor 40 dkya yakın pişirdim suda az mı çok mu kararsız kaldım çiğ et yedirmekten korkuyorum