Kızım doğduğundan bu yana hiç doğru düzgün emziremiyorum. Hep bi çaba hep bi uğraş ayağa mı kalkmıyorum şarkı mı söylemiyorum yooook bi türlü emmeyi seven bi çocuk olmadı. Çok yoruluyorum artık, sıkılıyorum sütüm var doya doya emziremiyorum. Bu dahada canı mı sıkıyor. Şuan 8 aylık. Evet doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz bu zamana kadar gene iyi geldik. Bu durumu yaşayan anneler var mı. Ek gıdayı biraz kessem emer mi