Alpkk evet canım 9. Ayına kadar toparlanmış oldu hani 9 aylık dediğimde kimse yadirgamiyordu artık normal görüyorlardı. Prematüre bebeklerin beslenmesi sıkıntılı oluyor biraz çok çabuk yorulup bırakıyorlar. Gece mesela uykudan doalyi daha az mama içiyordu o yüzden bende saat başı kalkıp mama veriyordum 20 ml de içse kâr olarak bakıyordum. Gündüzleri 2,5 saaytebir besliyordum 70/80 ne kadar icerse bı de uyku çok önemli gelişiminde uykusunu mutlaka uyumalı . Seni çok iyi anlıyorum hislerini insanların konuşmalarını ama inan ki onlar o kadar çabuk büyüyor toparlıyor ki biz kendimize dert ettigimizle kalıyoruz . O yüzden yaşayan biri olarak sana tavsiyem canım çok sıkıntı yapma kendine toparlayacak Allah’ın izniyle