Sürekli böyle sıkıntı yaşıyoruz. Zeytinyağı falan veriyorum ya da bi kaç kere kulak çöpüne zeytin yağı sürüp makatına sürdüm. Düzeliyor o an için ama sonra tekrarlıyor. Katı kaka yapsa da ıkınıyor normal yapsada. Hastaneden randevu bulamadım sağlık ocağına götürdüm. Lavman verdi ve bi şurup. Ama hep aynı lavmanı veriyorum o anlık iyi geliyor sonra yine aynı. Bunun gibi yaşayan var mı korkmaya başladım. İlaçlar bile düzeltmedi.