Atabey
Merhaba arkadaşlar bebeğime mama takviyesi Aptamil 1 numara kullanıyorum bugün doktora gittik hatta Aptamil HA kullanın hatta dedi .sizin içinizde aradaki farkı bilen yada bu iki mama hakkında tavsiyesi bilgisi olan varsa yardım ederseniz çok sevinirim 🙏😗