evlat_kokusuu Merhabalar hanımlar. Kadınlar günümüz kutlu olsun💕💕💕 bebeklerinizi kaçıncı aydan itibaren oturur pozisyonda tutmaya başladınız. Kangurunun yeni doğan aparatını ne zaman çıkardınız ve zıpzıpa ne zaman binmeye başlamalı ??? Kafamda deli sorular🙄🙄🙄
mnnakanne evlat_kokusuu 3 aylıkken felan kıcagmızda oturtmaya başladık yavaş yavaş 6. Ayında kendisi desteksiz oturuyodu kanguru zıpzıp kullanmadım
SedaMeyra Merhba. Sizin de kutlu olsun. 4 aydan sonra azar oturtmaya baslamistim. Kanguru yenidogan aparatini 4 aylik ve 7 kiloyken cikardim. Ziozipa binmedi.
evlat_kokusuu Berenkooommm benim kızım da 3 ay 15 günlük kafasını kaldırmaya çalışıyor ancak ben de oturtmak konusunda endişeliydim teşekkür ederim
Bebegimm1 Berenkooommm benm bebegimde 3 aylik olucak yatar pozisyonundayken kollarindan ne zman kaldirdiniz ben kolu cikar diye kaldirmiyorum ama yattiginda kafasiyla poposunu kaldiriyor
evlat_kokusuu Bebegimm1 ben hafif hafif tutmaya başladım kendi kollarımdan güç almaya başlayınca kaldırdım daha yeni başladı ama. Zorlamadım hiç😊
Berenkooommm Bebegimm1 2,5 aylık falandı kolundan kaldırmaya başladım boynunu dik tutmayı öğrensin diye 😊
Bebegimm1 Berenkooommm dik tutuyor uzun zamandır kafasini ben cesaret edemiyorum ya kolu cıkarsa diyorum