Prensesannesi38 Regl 3 gün gecikti iki test yaptım negatif yani öyle silik falan değil bildiğiniz tek çizgi niye gecikti o zaman 😅
Dadam Prensesannesi38 emziriyosanız ve bebeğiniz küçükse olabilir, psikolojik olabilir, havadan olabilir, belki canı istememiştir 😂