linam1 Kızlar bugün aşıya gittim sağlık ocağındaki ebe mama ve meme ile beslediğim için artık ek gıdaya geçmem gerektiğini söyledi çok erken değil mi kilosuda iyi baya
iyilik80 linam1 bense ayni sekildeyim banada soyledi ebe. Gecmedim tabiki sadece elma ve armut suyu veriyorum gun icinde.daha cok erken bagirsaklari icin 5. Aydan snra 3 gun kuralina gore vermeye baslicam
lingolingo linam1 kg su iyiyse neden boyle birsey soylemis doktoru soylemeden gecmeyin daha erken bizim icin doktor 5. ayda baslaticam dedi kaka sorunumuz oldugundan dolayi