7 ay oldu spınal sezaryen oldum dogumdan sonra ayaklarım agrımaya basladı gecer dedım vıtamın eksıklıgı vs vıtamınler kullandım ayak tabanlarım sureklı yanıyor agrıyor ustune basasım gelmıyor bazende ayak bıleklerim kopcak gibi ağrıyor benım zaten agrı problemım vardı ama bu agrılar yoktu amelıyattan sonra bırde bel agrısı basladı acaba spınalle mı ılgılı yaşayan varmı böyle birsey