Yekta42 Merhaba kızlar,, çok heves ettim 1 ay öncesinden hazırlıklar yaptım . Çok emek verdim ve herkesten tebrik mesajları aldım . Masam [url=https://hizliresim.com/4j3VWJ][img]https://i.hizliresim.com/4j3VWJ.jpg[/img][/url] detayları görmek isterseniz instagram adresim sedalii42 bakabilirsiniz hepsi de el emeğim 😍🌺
Acemianne23 Yekta42 çooook güzel olmuş elinize emeyinize salık bebişinizin dişleri çook saglam olsun inşallah 🤲🏻😘😘
Umut1 Yekta42 Peki o ponayı filan kendiniz mi hazırladınız hediye olarak ne yaptınız bana da fikir olur 😊
mrymdnr Yekta42 Ellerinize sağlık çok güzel olmuş herşey benimde hoşuma gidiyor kendim yapmak hastane odası süslememi ve hediyeliklerimi ayrıca Mevlüt hediyeliklerimi bende hep kendi elimle yapmıştım