Arkadaşlar merhaba kızım 8 aylık doğduğundan beri 15 günde 1 kaka yapıyodu sağlık ocağı vegaferon verdi 1 aya yakın yapmadı bıraktım sidefer verdim iyi geldi kakasını yapıyodu neredeyse hergün ama parça parça ve çığlık çığlığa ağlayarak şuan sidefer bitti ferrum aldım ikiye böldüm 4 damla sabah 4 akşam veriyorum ve bebeğim aynı sekilde devam ediyo kakası gelince cok ağlıyo popişi hem kıpkırmızı ve hep parça parça Anne sütü alıyo ek gıda veriyorum çorba (hep aynı degil farklı) muzlu yoğurt bide kaşık mama Muzdan kaynaklandığını düşündüm bikac gündür elma püresi veriyorum ama aynı Aynı sorunu yaşayanlar lütfen yardim edin 🙏😍