BilgeAli Kızlar doğum yapalı 3 gün oldu ani sinir çıkışlarım oluyor içim daralıyor nefesim sıkışıyor sonra geçiyor bide yorgunluk var baya annem yanımda sağolsun yardımcı ama yine de Yorgun ve bitkinim 😥 benim gibi olan var mı
Elifkedi BilgeAli çok kötü bir durum gerçekten şükür benim yeni yeni geçmeye başladı sürekli aglardim bebeklerim de hissederdi sanırım onlarda ağlardi 😔 biri bişi dese batardi sinirlenir laf aoylerdum.. nette okudum 10 gün surermis
Zeyno42 Daha yeni canım.biz 30 günlük olduk hala.ayniyim herkese sinirleniyrm iyi deselerde kotu.deselerde hep ağlamak geliyo icimden