Eise Sesi kapatınca uyanıyor veya huzursuz oluyor Telefonu yakın tutmakta istemiyorum, Bluetooth hoparlör kullanan var mı veya siz ne yapıyorsunuz
3children1mom Eise Hatsız telden ya da tablet laptop artık hangisi denk gelirse fön sesi açıyorum ben you tube dan öyle uyuyor dalınca çekiyorum 😊
Kahvedelisi Eise uygulamalar var onun için ben indirdim kullanmadığım bir telefonu hatsız tabi, ucak moduna da alıyorum internet kapalı bir vaziyette kapının agzına koyuyorum
sedaykn Eise Uygulama indirip uçak modunda açıyordum. Hoparlöre bağlayıp uzağına koyuyordum. Hoparlörden daha etkili çünkü.
Prensinannesii Eise oğlum ve kızımda anne karnı sesi ile hep uyudular sakinleştiler hatasız bir telefon veya uçak moduna alıyorum uygulama indidykrumuyuyınca kapatıyorum bazende sesini kısıyorum
ElifSakKaya Bebeğim kolik deil ama 5 aydır gece sabaha kadar süpürge açık.kullanmadigim bir telefona uygulama indirdim hatsiz o şekilde uzağa koyup açıyorum.bizim beynimiz uyuşuo sesten acaba onada zarar verir mi die korkuyorum.oturdugumuz yerden araba geçiyor satıcı geçiyor çocuk sesleri oluyor kulağına gidince hemen uyanıyor o yüzden mecbur kalıyorum.bi yandan da onu açınca uyuyacagini anladığı için hemen moda giriyor iyi oluyor.5 aydır süpürge sesi daha ne kadr surer bilmiyorum 🤷 hatta öğlen bazen yatağına yatırinca gerçek süpürge açıyorum odayi supururken kendiliğinden uyuyup kalıyor 🤗
janjana Eise hoparlor kullaniyoruz hala 4 ayligiz su an. Ucak sesiyle baslayip 1 ay once pispis e donduk. Doktorumuz max 5 ay beyaz gurultu dinletebilirsin fazlasi isitme kaybina kadar giden sorunlar cikarabiliyor demisti. Gunduzleri uyumazsa aspirator yaninda uyutuyorum ama gece kesinlikle pispis. Ayrica hoparlorden cikan ses daha tok oldugu icin daha etkili oluyor.