Duru33 Kızlar slm 🙋🏼♀️ Bebeğim bugün 1 ay 2 günlük 38. Haftada 2720 doğmuştı bugün kontorlde 3480 geldi ama kıyafetiylee birlikte doğduktan snra kaç gr düştü bilmiyorz ama bana az geldi sanki😢🙈 doktor 500 600 gr fln almş normal dedi ama bana nedense az geldi sizlerde nasldı durum?
Sin21 Duru33 takip eden doktorunuzdan daha üst biri var mı burda sanmam o iyi dediyse gerisi sizin kuruntunuzdan başka birsey değildir🌼
Melek-3434 Duru33 açıkçası bana biraz az gibi geldi 500 gram alt sınır zaten birde bebeğiniz zayıf doğmuş anne sütü alıyorsa kalitesini artırmaya çalışın sağlıkla büyüsün bebeğiniz 😊
CaglaCeylin Kiyafetle kilo öcülmemeli, nasil bir doktorsa. Ayda 1 kilo aliyorlar 6 aya kadar sonra emekleme derken atiyorlar kiloyu. Sizin bebeginiz zaten zayif ve erken dogmus ve toparlamis. Ben bunda birsey görmüyorum suan masallah subhanallah
Duru33 Melek-3434 kuzum tşk ederm bnde farkındayım az oldğnun ama doktor nkrmak dedi ona gçre normalmş ama sütümün kaliteli olup olmadğnnı anlayamadım yani kilodanmı belli oluyor ki ve neleer yapabilirm
Melek-3434 Duru33 internette yazıyor bebeğin ne kadar kilo alması gerektiği doktor nasıl normal dedi anlamadım sütünüzün kalitesi ve miktarı artınca bebeğin aldığı kiloda direkt artar daha yağlı sütü olanların kilo alımları iyi oluyor genelde bol bol su için dut kompostosu için bulgur pilavı yeşillik tüketin ve her fırsatta uyuyun uykuda süt yapar
Duru33 Melek-3434 uyku süt yapıyor bunu anladm sabahları daha iyi sütüm oluyor çünkü bnde anlamadm valla normak dediler bn geceleri 45 ml mama veriyom sadece 2 defa gündğz anne sütü
Melek-3434 Duru33 canım gece sütün gündüze göre çok oluyordur geceleri emzir gündüzleri mama ver bence ben öyle yaptım bir tek gece uykusuna geçmeden mama veriyodum gündüzde 2 defa veriyodum 3 defa oluyordu toplam bide geceleri sütüm çok oluyordu bebeğim tek memeyi emiyordu diğerini sağıp gündüz veriyodum mamayı bir defa az vermiş oluyodum bazen