Zynpemir Merhaba sevgili anneler😊 Aptamil Ar çok yoğun oluyo Aptamil 1 ile karıştırarak beslesem olur mu bebeğimi. Parmakla besleme yapıyorum da şu sıra biberonu unutturmak için. Sondadan çekmesi çok zor oluyo Ar mamayı🙄
Busranehirmila Zynpemir bilgim yok ancak bi ara bende sonda kullanmıştım numaraları var daha geniş olanı seçebilirsiniz eğer karıştırılmıyorsa. Mamanın kıvamını azaltırsanız reflüsünü de etkileyebilir gibi geldi ama bilemedim
Zynpemir Busranehirmila meraba 6 numara sonda kullanıyorum zaten daha büyüğü de baya büyük aldm da 😬 sadece normal mama verdim az da beslesem kustu da o yüzden biraz Ar karştrsam bişi olur mu acaba diye düşündm🤔
Busranehirmila Zynpemir bebelac thikener diye bişey var mama kıvamlaştırıcı onu mesela ayarlayıp koyabilirsin kıvamını ama doktoruna danış tabi