Woody valla nereden başlasam bilmiyorum ki hatalar silsilesi yapıldı. Başta teşhis yanlış konulmuştu tp 1 olarak başladık tedaviye ama sonra tp2 olduğuna karar verdiler. İlk dört dozu aldık, çokta güzel ilerleme kaydettik artık ayaklarının üzerinde durabiliyor çok kısa olsa da. 5 dozda kriterler başlıyor ve tp1 ve tp2 profedürleri farklıymış. Biz muayenelerini yaptırıp işlemleri halletmeye çalışıyoruz, sürekli sorun çıkardılar iki hastane arasında çocuk kucağımızds akşama kadar koşturduk. Beyin emarı istiyor 3 ay sonraya emar günü veriyorlar. İlacı 3 hafta içinde almamız gerekiyordu. Sonra dediler ki bu karışıklık tp 1 olduğu için oldu hadi siz tp 2 olarak yeniden yapın işlemleri ertesi gün herşey hallettik bu seferde ilk puanlama tp 1 göre yapıldığı için çok yüksek çocuk puanlama yı geçemiyor, zar zor onu da hallettik evimize döndük. Tekrar aradılar bakanlık puanlamayı kabul etmemiş tp 1 göre istiyormuş. Başka şehirde yaşıyoruz bu kadar kolaymış gibi gel gel git git oynuyoruz. Tekrar gittik yeniden muayene oldu, puanlama yeniden yapıldı bu arada puanlama dediğim küçük çocuğa hareket yaptırıyorlar gelişme var mı diye. Elini kaldır, dön, merdiven çık çocuk anlamıyor ki yapsın 1 buçuk yaşında daha ve korkuyor artık doktor görünce. Çığlık çığlığa ağladı her seferinde, bunu reva görenler bu çocukların hakkını ödeyemesin. Neyse onu da hallettik evimize döndük. Reçete hemen yazılmıyor bakanlık onayından sonra yazıyorlar, 3 gün sonra tekrar reçeteyi aldık gidip. Bakanlığa kargoyla gönderiyoruz reçeteyi. Biz ilacın gelmesini bekliyoruz tedaviye gideceğiz. Evraklsrımız geri iade geldi, doktorlarımız raporu bakanlığa yazmayı unutmuş. Tekrar rapor yazıldı ve reçetemiz hazırlandı. Bakanlığa yeniden krgoladım ve sonuç bekliyoruz. Tedavimşz gecikti şuan ve alamadığı hergün kazandığı becerileri geri kaybedecek. Çok uzun oldu ama daha anlatamadığım bir sürü saçmalık var.