Merhaba anneler. Sezeryan doğum yaptım. Bugün 11 günlük oldu oğlum. Sütüm gelmediği için mama başladık doğduğu ilk günden beri alıyor. Önce emziriyorum ardından mama veriyorum. Sarılık başlangıcı vardı 4.gün bide kilo kaybı 50 cc mama veriyoduk. Sarılık yükselmeyip kilo almaya başlayıncada mamayı yavaş yavaş azaltalım dedik. Sütümde azda olsa gelmeye başladı. Hergün bir kez kaka yapardı. Dünden beri yapmıyor. Bugün ise zorla ıkına ıkına misket boyutunda sert bi kaka yapmış. Zaten çok gazlı bi bebek. Üstten arada bi çıkarabiliyoruz. Alttan kendi ıkınarak biraz çıkarıyor gazını. Sürekli bi mide bağırsak sesleri geliyor. Çok huzursuz. Acaba sizlerin yöntemleri nelerdir gaz ve kaka için nolur yardım edin 🥺 ilaç olur yağ olur yada alternatif şeyler