EbruEgemen1123 Memnun olduğunuz veya memnun kalmadığınız markaları yazarmısınız. Oto koltuğu almayı düşünüyorum kısa zamanda kızım 11 aylık. İstanbul trafiğinde oto koltuğu olmadan zor oluyor artık. Teşekkür ederim şimdiden
KuzeyiinAnnesii EbruEgemen1123 https://www.hepsiburada.com/baby-plus-premium-thunder-isofix-oto-koltugu-siyah-p-AILEEBBKBYPBH13-S?magaza=Ebebek&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=EAIaIQobChMI15Xei-zv4AIVXomyCh04SgwQEAQYBSABEgLVz_D_BwE Çok memnunuz canım bundan
Deletedmom115 Gulsahemir https://goo.gl/images/i2SQyU İndirim zamanı almıştık 700 küsüre inmişti normalde bin tl civarı