Bebeğim 2 ay 8 günlük sadece mama ile besliyorum sütüm olmadığı için, Aptamil Pre veriyorum kutunun üstünde haftasına ayına göre normalde 170-180 cc mama içmesi gerektiğini söylüyor, ama kızım bazen 3-4 saate bir 70-80-90 içiyor. Bazende oluyor 130/140cc mama içiyor. Sizdede oluyormu böyle? Bir ara 170 bile içmişti.
Geceleride uyandırmazsam 11’den sabah 6’ya kadar uyuyor. Siz uyandırıyormusunuz mama içirmek için?