Glfdnaktr Kızlar bebegim 1 aylık oldu 2 gun önce kelle paça yedim😣ve sonrasinda bebegim 3 saat boyunca durmadan ağlamaya başladi bu sabah acile gittik cok fazla gazi var dedi damla verdi ama oglum 2 gundur memeyi birazcik emiyor tekrar birakiyo aglamaya basliyo sutumu popmayla sagip biberonla vermeye calistim yine almadi mama yaptim onu icti 😩 sutumden kokumu geliyo acaba cok uzuluyorum memeyi birakcak diye sutum de var bu arada😕
Ipekk Glfdnaktr gazı olduğu zamanda emmeyebilir. Ama sağdığım sütüde içmedi diyorsunuz. Sağıp bekledimi süt?
SahinE Glfdnaktr 29 gün önce Doğum yaptım bizim ki gündüzleri almıyor sağıp veriyorum ve mama veriyorum geceleri de emiyor ama fazla değil doktor sıcaklardan oluyor dedi onun sıcaklığı senin ki birde ev sıcak olunca tutmaz dedi
Glfdnaktr Ipekk dolaba koydum 1 saat sonra vermeye calistim bu arada bebegimin durumundan farkedememism atesim var ve cok soguk hissediyorumm goguslerim cok agriyo 😣
Retina Glfdnaktr mastit olmuşsun belki sütün tadı ondan değişmiş olabilir sürekli gaz varsa gaz ilacını düzenli kullanmanızı öneririm
ZeynepDemirCaglar Glfdnaktr yavrum sütün dolduğu için sıkma tutar seni üşürsün bendede oluyordu tir tir titriyordum 2aylık benım bebegımde Memenın ucuna hafif tatlı bişey sür yapıştır memeni almadığında ben oyle yapıyorum kendınıde üzme
Mervee98 Balsuratgaz için kimyon tohumu kaynatıp için yemeklerinizede kimyon koyun sütten geçip rahatlatıyo emmiyosada iyice süzüp bi çay kaşığı kadar bebeğinize verin
Mervee98 Glfdnaktr bi çay kaşığı kadar verebilirsin ama çok iyi süzmen lazım tozları takılmasın boğazına