basaktpe12 Kızlar en uzun adet olmadığınız gün ne kadar sonunda da adet gördünüzmü benim böyle yolda 1gecikir adet olurum (40)gündür olmuyorum
Ylcmelis basaktpe12 benmde 23gündür gecikio olmamışım belim ağrıo ama gebelk yok bebeği emzirdiğim için hemşire bi süre olmayacağmı syledi ama byle lekelenmem oluo adet günlerine yakın kanama olmuyor bi kerede çok az gelmişti durmuştu byle yani acaba ne zaman başlar bu adet düzeni yine benm eltim dedi bi ablam 2yıl kadarda olmuo valla bi tırstım 😳
Kubratani Synmannesi ay bu ben bende 8 ay sonunda adet oldum 1 ay 10 gün oldu ikinci adeti olmadım daha , emiyor mu sizin bebişiniz
basaktpe12 Tuba sonrasında gebelik durumu oldu mu kendimi çok kötü hissediyorum belimde ağrı var sürekli
Havvana basaktpe12 ay bende de bu ara oldu normalde düzenlidir 30 günde bir filan 38 günü buldu ilk defa çok korktum belirtiler var belim Ağrı’dan kopuyo ama yok en son çok şükür dün geldi beklenen ☺️Ya bebeğim hastaydı atesliydi bi hafta nerdeyse ona çok bunaldım diye öyle oldu diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Mylittlesailor basaktpe12 ben de aynı şekilde 🤷🏼♀️ Test yaptım defalarca negatif . Emzşrlyotım 13 aylık bebeğim ama 9. Ayda başlamıştım olmaya tabi çok düzensiz oluyordum ama bu sonuncuda 45 gün geçti anlamadım. İnternette emzirenlerde düzensizlik normal diyor diyor ama bukadaro normal mi bilmiyorum gidicem doktora yakın zamanda
Bsrayby Bende geçen ay şubat 6 da oldum 3 gün gecikti emzirmiyorum ama korkuyorum ya kızım daha 2. 5 aylık tek belirti hafif bi kasıklarım ağrıyo ara ara ama çok Hafif biraz belim ağırmıştı oda geçti umarım hamile değilimdir