Merhaba anneler kızım 16 aylık 16 dişimiz var hepsini arka arkaya cıkardı sadece 4 tane 2. Azı dişlerimiz kaldı.Birkaç gündür yine diş belirtilerimiz var sınırlılık ısırmalar vs… 2. Azı dışlerı için erken degılmı? Sizinkiler kac aylıklen cıkardılar acaba