Sumeyyebaglan Bebeğim 5 aylık. Genelde meme emerken yada mama yerken veya hemen sonrası kakasını yapıyo. Bu durumu yaşayıp sebebini bilen var mı? Sanki böyle olunca yediği asla yaramıyomuş gibi geliyo moralim bozuldu