dehsetulvahset daha yeni başlamışsınız inşallah ilerde değişir durum :) sebzeyle mi başladınız? Ben sebzeyle başladım sadece havucu sevdi ona da alerjisi çıktı… Meyveleri çok şükür güzel yiyor. Sebzelerden çorba yapıyorum püre yapıyorum ama yemiyor. Yemediği için çok üzülüyorum ama ısrar etmiyorum. Tadımın şöyle bir olayı var yemese bile ağzına değmesi yeterli alerjik reaksiyon gostermesi için.
Ha bir de tadımı anlatırken ilk gün çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı sonra bir yemek kaşığı kadar deniyordu ama ben o kadar az veremem bu çocuk yemeğe çok meraklı diyordum. Ama o kadar bile veremedim çoğu zaman 🤷🏻♀️