pamukkuzum bende 2 aylık tecrübesiz bir anneyim öncelikle kim ne derse desin siz beşiğinde yatırın benim kızım alıştı artık beşiğinde uyuyor bir misafirlikteyken galan zaten her Bebek zorluyor daha çok küçükler önce beslenme düzeni kurun bence şuan 2-3 saate bir beslenmek ister hatta 2 saate bir emen bebeklerde akşam 9dsn sonra kendinizi karanlık bir odaya kapatın sabah Işık’larına kadar konuşmayın hiç anca pışpış kakası dışında altını açmıyorum ben o ağlamadan besleme düzenini aksatmayın ve o uyuduğu her an 10 dk bile olsa uyuyun sizde iki hafta sonra biraz daha uzayacak derin uyku süresi daha da rahatlarsınız gece gündüz ayrımını bilsin yeter derin uykuya zaten oda kendini hazırlar siz bide uyanık vakitlerinde beyin ve vücûd olarak onu yorun şarkılar söyleyin dans edin kucağınızda 10-15 dk hemen uyuyor benim kızım dans ederken masajlar yapın gazı olmasa bile hem mutlu olur hem rahatlar konuşun edin göreceksiniz daha huzurlu olacaktır bide gündüz uykusu önemligünsüz güzel uyursa gece o kadar rahat uyuyor bu dediklerim haftada 3-4 gün bu düzenle okursa oluyor çok küçükler ama belli bir düzen maalesef ki olmuyor hemen siz güçlü tutun kendinizi bide evle galan uğraşmayın hiç birde onunla yormayın kendinizi