dehsetulvahset İste benimde kafamin karistgi konu kizlar ya ferrum kullaniyorum… sidefer etki etmiyo die duydum birkac kisiden oceanda seker varmis bi ara bestirona noyetlendim ama ferrum da etkili dedi hemsiremiz kafam allak bullak oldu
assd15 dehsetulvahset en iyisi bestiron sanırım.Ferrumu doktorun vermesi daha iyi anladığım kadarıyla
dehsetulvahset assd15 ferrumu bana saglik.ocagindaki doktor yazdi canm aslinda vegaferin veriliyo ama o kotu kullanma ferrum kullan dedi
Esramakas aslangibi ne kadar kullanicaksiniz ferrumu ve kaç aylıkti kaç kiloydu sxaba ne kadar düşük çıkmıştı
aslangibi Esramakas 3 ay kullanmıştık canım şuan çok net hatırlamıyorum o aydaki kilosunu ama düşüktü hala da kilomuz zayıf şuan 18 aylık yeni 10 kilo olduk çok şükür sağlığımız yerinde çokta sorun etmiyorum kan değerini hatırlamıyorum ama doktor demir deposunun biraz azaldığını söylemişti
Doryafb assd15 treelife ferroz bisglisinat kullanıyoruz. Çocuk doktorumuz sağlık ocağının verdiğini kullanma dişlerde sarılık, kabızlık yapıyormuş ve demiri azmış.
assd15 aslangibi ferrum un tadı nasıl ya acı mı çok? Bizimde depo az diye doktor ferrosenol yazmış ama içerken çok ağlıyor
aslangibi assd15 tadı güzeldi icilmiycek bir surup değil fakat bebeğim içmekte zorluodu beni, bazen iciodu bazen içmek istemiodu
assd15 MeryeminAnnsi şu an deposu az diye Dr şurup tarzında olanı verdi bizde sidefer kullandık 1 yaşına kadar