Yusufpasam Uzulerek yazıyorum bende alerjik bir bebek annesiyim artık. Egzamalar, Mukuslu gürültülü kaka, huzursuzluk… Ve süt yumurta diyeti. Böyle olan anneler nasıl beslendiniz sütünüz azaldı mı? Kortizonlu egzama kremi kullandınız mı?
Mommyy70 Yusufpasam sütüm assla azalmadi süt yapan şey sıvı tüketmek tır diğerleri değil. Psikolojik olarak böyle hissederseniz stres yaparsani süt tabii çekilir. Allerjide hiçbir kaçak yapmamaya dikkat edin. Bol yeşillik et patates meyveler tüketin kortizonlu egzema kremini çok kötü enfekte olduğu zaman kullandım. Onun haricinde sadece nemlendirici.
Mervea Yusufpasam sütümün azaldığını hiç hissetmedim kendimi diyette gibi hissetmedim keyf almaya çalıştım diğer türlü azalırdı sütüm mamayı içirmek istiyorduk sevmeyince onuda içmedi 18 ay emdi mamayı muhallebilerine ekliyordum kortizonlu kemi çok kötü olduğu zamanlarda 3gün kullanıp bırakıyorduk onun dışında devamlı nemlendiriyorum cildini
RuzgarMommys Geçmiş olsun korkma Basta herşey zor ve karışık geliyor ama zamanla çözüyorsun Beslenmene dikkat ettiğin sürece sütün azalmaz emzir yine sık sık 4 aydır diyetteyim hala cok rahat emziriyorum Kahvalti zor ama onun dışında herseyin caresi var yemek icin merak etme
Yusufpasam RuzgarMommys Doğru söylüyorsunuz yaşayan ve halden anlayan birinden bunları duymak çok iyi geldi
RuzgarMommys Kortizonlu krem kullanmasan daha iyi ama kötüyse cildi cok az kullan bırak. Bioderma atoderm kullaniyoruz biz egzamalari geçti
RuzgarMommys Yusufpasam evet canım hergün alt degismede kuru yerlerine sürüyorum ben. Egzamalari vardi geçti cildinin kuruluğu azaldi yok gibi nerdeyse cok şükür
Mervea Yusufpasam 33 aylık o yumurta diyetine devam ediyor egzamalar ara ara tekrarlıyor atopik dermatit cildi çok kuru