Umutum1 canım öncelikle cok geçmiş olsun, bende doğumuma 2 hafta kala covid oldum, 4 gün baya kötüydüm halsizlik eklem ağrıları filan vardı birgünde ateşlendim, sonrasında o kadar ağrılarım kalmadı ama tat ve koku kaybım baya gelmedi doktor bunun normal bişey olabileceğini söyledi, geç gelıyormuş çünkü. Benim baya gec geldi tat ve koku almam. Ama bu aralar sırt ağrılarım olmaya başladı sanırım covidten dolayı, bazı etkileri kalabiliyormuş Bi müddet.