Herkese merhaba 4 gün önce spinal sezeryan oldum. Fakat günlerdir gecmeyen baş ense ve sırt ağrım var gözlerimin içi bile ağrıyor yatınca biraz geçiyor kalkınca yine başlıyor sizlerde de oldu mu ? Geçmesi için ne yapmam lazım bol su dediler geçirmiyor kafayı yicem