Dtbrc Ben kanz cabin boy aldım yeni, bgo diye geçiyor sanırım modeli aşırı küçük değil ama çok kolay açılıp kapanıyor küçüldüğunde çek çek aparatı var, uçağa ve bagaja sığıyor, fiyatı 1000 TL idi , benim bebeğim 6,5 aylık , sizin bebeğinize bir tık büyük gelebilir mi bilemiyrum ,bu tarz arabalar travel sistemlerden daha konforlu değildir diye düşünüyorum ben ilk defa aldım bilemiyorum , hamiltonu bir yerde görmüştüm güzeldi , bebeğiniz artık büyüdüğü için kaç kg taşıdıklarına iyice bakmanızı tavsiye ederim