Kizlar uyutular bebeğimi eve yolladılar akşam saat bir gibi ateşi çıktı sueup verdim yatı biraz balgamli kustu beş gibi irkildi eli ayağı kilitlendi gözleri yukarı agzinfan köpük geliyordu hastaney goturdk yoğun bakıma aldılar çaresizce ağlıyorum elimden dua etmekten başka bişi yok sizler de dua edin inşallah iylesir ben onsuz yaşayamam 😓😓😓😓😓