Kizim 15 aylik yaklasik 1 aydir uykusunda sicrayip uyaniyor kollari ve bacaklari kasiliyor. Gozu hep ayni yere bakiyor. Bu 3 4 dakika kadar suruyor. Norolojiye gittik. Kan sonuclari ve eeg si iyi cikti. Cuma gunu emar cektirdik sonucunu bekliyoruz. Doktor ben normal oldugunj dusunuyorum dedi. Basina daha once boyle bi durum gelen var mi yardim edin lutfen tesekkurler