Kızım 10 aylık geceleri çok emiyor sürekli kalkıyor gündüzleri hiç birşey yemiyor ozellikle kahvaltı diyorum hiç emzirmeyim acıkınca yer bu seferde emmeden durmuyor çok ağlıyor sürekli mız mız hiç böyle değildi yakamdan inmiyor düzgün ilgilenemiyorum çok yoruluyorum ona kızmak istemiyorum sınırlı anne olmak istemiyorum hep gülmek istiyorum neşeli enerji dolu günlerimiz geçsin istiyorum ama olmuyor evden çıktığımız yok zaten çocuk eve tıkıldı çok üzülüyorum çok bunaldım