Kızlar abim lösemi hastası ilik nakli oldu yüzde 98 tuttu dediler fakat geçmeyen ishal şikayetiyle yatırdılar tekrar 15 gündür hala da geçmedi bugün ise biyopsi yapacaz ilik alacaz demişler sizce bu normalmi neden alıyorlar yoksa kötü bişey mi var bişeydenmi şüphelendiler açıklama yapmamışlar oysa ilk gün ishali tedavi edecez 1 hafta yatıp çıkartcaz demişlerdi zaten geçmedi bide bu biyopsi konusu açıldı