Balkupum2505 canım şuan daha tam tepkilerini bilmediği için bebekelrin dert anlatma yöntemi olarak vurma,ısırma,çizme gibi seyler normal karşılanıyor 2 yaşına kadar sonrasında ufak tefek konuşmalarla ve anlayabilicegi şekilde biraktırmasi sağlanabilir diyor doktorlar. Şuan normal yani bu şeyleri yapması.