Oğlum ilk dozunu daha öncee oldu ve aşırı huysuzluk ve ateş yaptı. Bugün de 2. Dozu vurulucak. 2. Doz da yine bu kadar ateş yapar mı ki? Çünkü dünden beri hafif ateşi inip çıkıyor ateşi varken korktum biraz. Doktorum bişey olmaz diyor ama ilk dozda da bişey olmaz dedi 2gün çok zor geçti.